Z naszego doświadczenia wynika, że ​​wysokiej jakości wyroby cukiernicze, takie jak krówki, są często niedoceniane i pomijane, jeśli chodzi o działania marketingowe. Wiele osób uważa, że nie zapewniają one długotrwałego kontaktu z marką. Jednak to błędne założenie, ponieważ krówki mogą zasadniczo pomóc nam w promocji naszych produktów i usług.

Krówki mogą zwiększyć świadomość marki

Markowe słodycze mogą być jednym z najbardziej użytecznych i skutecznych produktów marketingowych promujących firmę, szczególnie jeżeli wykorzystujemy je w celu nawiązania nowych relacji z klientami lub podziękowania dla wieloletnią współpracę pracownikowi czy kontrahentowi.

Słodycze reklamowe to coś więcej niż symboliczne okazanie uznania, przypominają też ludziom o danej marce. Coraz więcej firm poszukuje kreatywnych sposobów na zwiększenie świadomości swoich marek za pomocą towarów promocyjnych, a wyroby cukiernicze są jednym z najbardziej popularnych i opłacalnych sposobów osiągnięcia tego celu. Być może największą zaletą promocyjnych produktów cukierniczych jest to, że są one dyskretne, więc ludzie tak naprawdę nie postrzegają ich jako reklam, a jako miły ludzki gest.

Zapamiętywalność reklam

Słodycze, w tym krówki, zazwyczaj kojarzą się nam z dzieciństwem, niezależnie czy chodzi tutaj o krówkę na sklepowej ladzie czy stoisku na targach. Może być to jeden cukierek lub cała paczka. Personalizowane etykiety mogą w efektowny i nieoczywisty sposób zwrócić uwagę na nasz przekaz reklamowy. Fani krówek na pewno zapamiętają, kto poczęstował ich ostatnio tym pysznym smakołykiem.

Personalizacja krówek reklamowych

Dzięki możliwości dostosowania projektu, nadruku, a nawet kolorów etykiet, cukierki reklamowe oferują ogromną elastyczność w promowaniu marki. Możemy je zamówić, a następnie wrzucić do opakowań, pudełek lub słoików zaprojektowanych tak, aby pasowały do naszego przekazu reklamowego i okazji. Słoik pełen obrandowanych krówek przewiązany czerwoną kokardką może być świetnym pomysłem na prezent na Boże Narodzenie dla naszych partnerów biznesowych. Puszki są bardzo popularną formą pakowania produktów cukierniczych, która oferuje fantastyczny obszar do drukowania logo i komunikatów firmowych.

Krówki reklamowe możemy wszechstronnie wykorzystać

Markowe słodycze można wykorzystać jako prezenty na recepcji lub w sklepie. Możemy użyć ich na imprezach firmowych i wewnętrznych spotkaniach lub jako podziękowanie naszym pracownikom czy kontrahentom. Powszechnie wiadomo, że krówki skutecznie przyciągają tłumy na stoiska wystawowe i są świetnym sposobem na przełamanie lodów i rozpoczęcie rozmów. Słodycze są również skutecznym prezentem dla każdego, niezależnie od tego, czy są przechodniami na ulicy, czy dyrektorem zarządzającym dużej firmy. Niewiele innych upominków promocyjnych – lub wszelkiego rodzaju narzędzi promocyjnych – rywalizuje z wyrobami cukierniczymi pod względem skuteczności i możliwości zastosowania. Wystarczy zamówić większą ilość reklamowych krówek i dopasować ich podanie do sytuacji. Na recepcji czy imprezie mogą one być w koszyku, aby każdy mógł się poczęstować. Natomiast w ramach podziękowania damy je w eleganckim słoiku lub kartonowym opakowaniu w większej ilości.

Krówki reklamowe są opłacalne

Krówki z logo firmy to jeden z najbardziej ekonomicznych produktów promocyjnych. To narzędzie reklamowe na każdą kieszeń, ponieważ ich cena będzie zależeć od wielkości zamówienia. Jeżeli kupujemy je hurtowo są one jeszcze tańsze. Możemy zamówić taką ich ilość, jakiej potrzebujemy.

Biznesowe krówki, które możemy wykorzystać w naszym marketingu, to idealne rozwiązanie zarówno dla małych przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji. Dzięki swojej wszechstronności sprawdzają się w każdej sytuacji.